Teises gavau pernai, birželio 1d, tačiau pirmą auto įsigyjau šiek tiek anksčiau (2012-04-21). Tai buvo mazda 323f su 1.6 SOHC varikliu ir 66kW, gimusi 1991 metais. Kadangi tai buvo pirmasis mano automobilis - susimoviau. Iš išorės atrodė ledinė, tačiau dugnas buvo visas perpuvęs ir pasibaigusi TA, tad po dviejų mėnesių ją pardaviau. Tačiau būtent šios mašinytės deka, Regitroje praktikos egzaminą išlaikiau nepadaręs nė vienos klaidos, o pirmą kartą gyvenime prie vairo sėdau tik vairavimo mokykloje.
Buvusios efkės nuotrauka:
Po efkės sekė naujas pirkinys: Ford Mondeo Mk2 V6 su šlanginėmis dujomis. Šį kartą perkant automobilį buvau atsargesnis. Apsižiūrėjau kelis variantus įvairių automobilių Kaune, bet iš ~20 autogido puslapių su kaina iki 2500lt atsirinkau tik 5 variantus, iš jų gyvai apžiūrėjus patiko tik šis. Kruopščiai apžiūrėjau dugną, pravažiavau - viskas puiku, dujos nešaudo, ant benzo nelabai gerai veikia, bet važiuot galima, po neilgo apsvarstymo kitą dieną grįžau pas tą patį pardavėją ir nusipirkau šį automobilį. Pirmas dienas viskas atrodė tiesiog nuostabu, talpus, greitas, komfortiškas automobilis. Savaite po pirkimo buvo dviračių žygis į Latviją, į vidų pavyko sugrūst 3 dviračius ir 3 krepšių komplektus + 3 žmonės. Taip jau nutiko, kad ieškant susitikimo vietos Šiauliuose, padariau avariją išvažiuojant iš serviso stovėjimo aikštelės, skilo galinis buferis, sudūžo žibintas. Po 11 dienų grįžęs iš Latvijos, nusipirkau kitą žibintą, buferio taip ir netvarkiau. Maždaug po savaitės pradėjo bildėt visa važiuoklė (kaip paaiškino pažįstamas, dirbantis auto turguje, pardavėjai dažnai bildančias važiuokles "patvarko" su plaktukais, visi bildesiai dingsta kokiems 200km), tad manau čia buvo būtent šis atvejis.
Vieną gražią dieną, būnant 60km nuo namų, nudvėsė akumas po to, kai 15min pasiklausiau muzikos su užgesintu varikliu. Teko skambint draugui, kad padėtų timptelt, ačiū dievui viskas gerai baigėsi - vos timptelėjus užsikūrė, ir vėl akumas lyg naujas. Po kiek laiko istorija pradėjo kartotis jau net nesiklausant muzikos.
Spalio 12 dieną atšvenčiau savo antrą gimtadienį - važiuojant autostrada nemažu greičiu ir lenkiant fūrą, sprogo priekinė padanga, auto staigiai pradėjo nešt į šoną, šiaip ne taip suvaldžiau, praleidau furą ir po truputį stabdydamas varikliu sustojau kelkraštėje. Pasekmės - suvarytas ratlankis, sulankstytas sparnas, išrautas posparnis, nutraukti ABS laidai, nuskeltas buferio gabalas, sulaužyta variklio dugno apsauga. Atėjus šalčiams paaiškėjo, kad vairuotojo sėdynė nesišildo, tik keleivio. Po kiek laiko pradėjo šaudyt dujos, sudaužė dėžę, skilo išmetimo kolektorius... Rimtai svarsčiau tvarkymo variantą, bet vis nebuvo tam lėšų, o ir remontas automobilių su V6 varikliu gerokai brangesnis, nei su 4 cilindrų varikliais... Važiuoklė ~800lt, akumas ~250, žvakės su laidais ~300, EGR, LEV keitimas dar neaišku kiek, išmetimo kolikas, oro srauto matuoklė būtų dar kokie 200lt, Sparnas su buferiu - retos spalvos, Lietuvoje nuo Liepos galo mačiau tik 4 skelbimus autogide, kur tokios spalvos mondes dalimis pardavinėjo, tai tektų pirkt netinkamos spalvos ir dažyt, kas taip pat nepigiai atsistotų... Norint geros traukos reikėtų ir tiesioginių dujų... Žodžiu atsirado mintis parduot automobilį. Taip jau gavosi, kad pažįstamas sudaužė savo mitsubishi galant, ir už prieinamą kainą jį pardavinėjo, po ilgų apmastymų nusprendžiau, kad imsiu.
Na, o štai taip atrodė Mondė ją nupirkus:
O taip atrodė po buferio keitimo:
Na, ir pagaliau nusipirkau Mitsubishi Galant VIII, su šiek tiek daužtu priekiu, tačiau geros būklės su neseniai keista sankaba, sutvarkyta važiuokle, naujomis žvakėmis, žvaklaidžiais, akumu... Važinėju gan neseniai su ja, tad kol kas negaliu labai daug pasakyt. Su savo 2l variklių ir 100kW net ant dujų traukia geriau, nei mondė ėjo ant benzo. Kuro sąnaudos taipogi pradžiugino - 13,5l dujų/100km, vidurkis paimtas iš 53l dujų, 3-4 val stovėta su užkurtu varikliu, kadangi pirmieji pasivažinėjimai - ramiai važinėt neišeina, tad sąnaudos mano manymu tikrai geros (Mondė ramiai važiuojant rydavo ~16l dujų žiemą, o spaudžiant ir virš 20l galėjo pasiimt). Važiuoklė kiek kietesnė, nei buvo ant mondės, ir tas taipogi džiūgina, nes posūkiuose mašina gerokai stabilesnė, bet tuo pačiu ir nėra per kieta, kad ant nelygumų dantis išsimuščiau. Įdėti geltoni Xenon žibintai, su kuriais naktį ant šlapio asfalto matomumas tikrai kur kas geresnis, nei su paprastomis lemputėmis. Pedalai labai minkšti, o vairas lengvas. Labai paprastai ir greitai reguliuojasi sėdynė, bagažinėje stebėtinai daug vietos, žodžiu kol kas vien tik pliusai, vienintelis dalykas, kurio pasigendu - priekinis šildomas stiklas, bet kai tiek pliusų, tai ir pasigramdyt ryte ne bėda.
Tai, kas skiriasi nuo originalo:
*Sport Edition slenksčiai
*VR-4 konsolės apdaila
*Facelift buferis
*Xenon žibintai
*Tamsinti langai
*Pioneer kolonėlės
*Skaidrūs priekiniai posūkių žibintai
*Tamsinti posūkių žibintai sparnuose
*Geltoni priešrūkiniai (good China sh*t :D )
Na, ir žinoma, kaip gi be nuotraukų ;)
Seniau jis atrodė šitaip:
Po avarijos vaizdas pasikeitė:
Pas save jį parsitempiau tokios būklės: (pramuštas aušinimo ir kondicionieriaus radiatoriai, sudaužytas d.p. žibintas, sulankstytas televizorius(priekinė panelė), nebrangiai paimiau kitą radiatorių, bet į vietą jis netilpo, pradėjau atitampinėt priekį daugiabučio kiemo sąlygomis. Per dvi dienas darbai buvo padaryti ir jau galėjau važiuot)
Vaizdas šiomis dienomis: (Tik dabar vasariniai ratlankiai uždėti, matomi pačioje pirmiausioje nuotraukoje)
Atlikti darbai:
*Nupirktas ir sutvarkytas radiatorius
*Atitampytas priekis kiemo sąlygomis
*Įdėta magnetola, juk su muzika smagiau ;)
Planai ateičiai:
*Atšilus orams susitvarkyt buferį, arba pasikeist (dabar jau belieka tik nudažyt)
*Atšilus orams ir ištirpus sniegui iki galo atitiesint priekį, kad sueitų tarpeliai (turbūt vasarą varysiu pas meistrus)
*Susitvarkyti dujas, nes dabar trukčioja iki 2k RPM
*Susitvarkyt ABS (visiškai neveikia, lemputė užglušinta)
*Išsitiesint ir galbūt persidažyt vasarinius R-17 ratus
P.S. Pirmą kartą gyvenime dirbau prie auto remonto (neskaitant tepalų ir st. kaladėlių keitimo), tad labai nelazdavokit dėl darbų kokybės. Buferis, kol nesutvarkysiu, kabo ant "zatiaškių", dėl to ir tarpai didoki gaunasi, normaliai prisukus manau mažesni bus.
Reikia pripažinti, kad langų plėvelės šiai mašinai tikrai pridėjo grožio.
AtsakytiPanaikintiNa visai neblogas "garažas". O dėl pirmo karto, tai nebijok ekspermentuoti, internete daug ivairios informacijos kaip sutvarkyti viena ar kita kebulo ar automobilio defektą. Geriau pats mokinkis, o ne kisk pinigus tiems meistrams, ypac jei turi laiko. suvirinimo aparatai, ivairus irankiai turetu pagelbeti :)
AtsakytiPanaikintilabai fainai, kai galit patys pasitvarkyti savo auto, tikrai neblogas garažiukas. mano draugas irgi taisosi pats viską, geresnė kaina gaunasi remonto
AtsakytiPanaikinti